Často kladené otázky

Vrácení peněz do 2 týdnů ode dne přijetí zboží na náš sklad. Ale obvykle se vracíme do týdne.

Produkt očistěte a uveďte ho do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan. Balíček uzavřete a důkladně zalepte lepenkou.

Zavolejte nám na informační linku +420 725 825 111 a připravte u sebe číslo objednávky. Vysvětlíte naším operátorům že dostali jste jiné zboží než jste objednali a oni pomohou vám vyřešit tuto situaci.

Rozbitý produkt ze sady obvykle vyměníme, pokud máme položku skladem. Vyfoťte prosím tu rozbitou sklenice a odešlete nám do emailu orders@comfyhome.cz. Jakmile naši operátoři dostanou váš případ, pomohou najít řešení. 

Pokud reklamace bude oprávněná, bude poštovné na naše náklady.

Peníze vracíme na bankovní účet. Pokud zákazník zaplatil objednávku dobírkou, pak obvykle žádáme o napsání čísla účtu pro vrácení.

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení