Reklamace

Reklamační řád společnosti Royal Tempus s.r.o

  • IČ: 01796623
  • DIČ: CZ01796623
  • se sídlem: Toufarova 2943/2, 155 00 Řeporyje-Stodůlky
  • email: info@comfyhome.cz
  • telefon: + 420 725 825 111
  • comfyhome.cz

Reklamovaný či vrácený kousek zašlete na adresu: Zbynická 584/6 153 00, Praha - Radotin

klikněte, stáhněte a vyplňte formulář ↴↴↴ 

COMFYformularProUplatneniReklamace

I.         Obecné

Reklamační řád vychází z ustanovení v Obchodních podmínkách, zejména z části VII. Práva z vadného plnění. Tento reklamační řád se vztahuje na objednávky učiněné Spotřebitelem dle Obchodních podmínek v tomto E-shopu.

Spotřebitel má nárok na odstoupení od Kupní smlouvy a vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Vrácení zboží Spotřebitelem probíhá v souladu části VI. Odstoupení od smlouvy dle Obchodních podmínek.

 

II.         Pravidla reklamace

(a)        V případě objevení závady na doručeném produktu či jiné skutečnosti zakládající právo Spotřebitele z vadného plnění, postupujte v souladu s reklamačním řádem, čímž urychlíte průběh Vaší reklamace.

(b)   Dbejte pozornost při přebírání zásilky od dopravce na její vnější poškození. Pokud je přepravní obal zjevně poškozen, zásilku od dopravce nepřebírejte a rovnou ji u dopravce reklamujte.

Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách neprodleně informovat Prodávajícího.

(c)        Prodávající odpovídá Spotřebiteli, že věc (dále i ve smyslu „plnění“ dle Obchodních podmínek) při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá Spotřebiteli, že v době, kdy Spotřebitel zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly.

(e)        Tato pravidla se vztahují na uplatnění práva z vadného plnění Spotřebitelem, tzv. reklamace. Oprávněné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR a v souladu s Obchodními podmínkami Prodávajícího.

 

III.         Jak postupovat v případě reklamace 

(a)    Kontaktujte nás emailem info@comfyhome.cz , popište závadu ve zprávě.

  • číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží,
  • důvod, proč zboží vracíte nebo reklamujete (poškození, nefunkčnost, chybějící část, záměna atd.),
  • v případě poškozeného zboží i fotografii vady a balíku, ve kterém zboží dorazilo.

Následně Vám bude doporučen způsob předání vadného zboží k posouzení oprávněnosti Vaší reklamace, či navrhnuto jiné řešení problému.

 

(b)   Reklamované zboží musí být zasláno či předáno Prodávajícímu na kontaktní adresu:

Reklamovaný či vrácený kousek zašlete na adresu: Zbynická 584/6 153 00, Praha - Radotin

Zboží prosím neposílejte na dobírku. Můžete si být jisti, že se zásilka nezastaví na poště a nevrátí se k vám.

-   kompletní včetně veškerého příslušenství a všech částí,

-   očištěné,

-   v obalu (nejlépe v krabici, i jiné než originální),

-   s kopií dokladu o koupi,

 

(c)   Prodávající neuzná reklamace na vady u zboží poškozeného při přepravě při zaslání zboží v nevhodném nebo nedostatečném obalu (při zaslání zboží zpět Prodávajícímu při uplatnění reklamace). Reklamovat také nelze vady, o kterých Spotřebitel při převzetí věci věděl, nebo pokud Spotřebitel vadu sám způsobil, nebo vada vznikla v důsledku nesprávného užívání zboží.

 

IV.         Řešení reklamací 

Reklamace Kupujícího budou vyřízeny v co nejkratší době, nejdéle však do 30 dní.

V případě uznání reklamace bude dle charakteru vady a zboží Kupujícímu poskytnuta oprava vady, nová součást výrobku, nový výrobek nebo nabídnuta sleva. A to bezplatně.

Náklady na dopravu zboží do sídla společnosti hradí Kupující a to i v případě, kdy nebude reklamace uznána. Prodávající hradí dopravu zboží zpět Kupujícímu.

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení