Vrácení zboží a reklamace

 

Náš výrobek z nějakého důvodu nevyhověl vašemu požadavku? Zboží bylo doručeno rozbité anebo poškozeno?

Potěší Vás, že odpovídáme na situaci s vrácením zboží a reklamací do 5 pracovních dnů. O vratce a reklamace podle zákonu můžete požádat během 14 dnů od převzetí zboží.

 

Poprosím vás o pozornost!

  • Zboží můžete vracet nebo reklamovat pokud budou zachovány jeho spotřebitelské vlastnosti. (přítomnost originálních a nepoškozených obalů a etiket, žádné stopy používání)
  • Vrácení se provádí na základě vyplněné a podepsané formuláře o vrácení.
  • Pokud obdržíte rozbitý nebo vadný produkt, nezapomeňte přiložit fotografii nebo poslat na náš email orders@comfyhome.cz.
  • Vrácení peněz je stanoveno v souladu s legislativou České republiky a je do 14 dnů, počítáno ode dne obdržení kupujícím vyplněné originální žádosti o vrácení zboží prodávajícím, která je zaslána spolu se zbožím.
  • Při vrácení produktu očistěte a uveďte ho do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan. Balíček uzavřete a důkladně zalepte lepenkou.

 

Formulář je třeba vytisknout, podepsat a přiložit do zásilky s vráceným zbožím.

<< STÁHNOUT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ >>

<< STÁHNOUT FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY >>
NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení